Reklamační řád
Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu www.trytech.cz naší společnosti Trytech s.r.o. se sídlem Peklo 2347, 393 01 Pelhřimov, IČ: 06116191, DIČ: CZ06116191 zapsaná v OR u Krajského soudu v Českých Budějovicích pod sp. zn. C 26273.
- Záruční doba
Pro zákazníky a firmy nakupující na IČO představuje záruka na zboží délku 12 měsíců. Pro koncové spotřebitele (kteří nenakupují na IČO) je záruka v délce 24 měsíců. Na individuální záruku se informujte na výše uvedených kontaktech.
Reklamaci u naší společnosti uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Pro rychlejší vyřízení nás o reklamaci můžete předem informovat telefonicky, e-mailem či písemně. Můžete také využít připravený reklamační protokol, který si můžete stáhnout kliknutím na následující odkaz reklamační protokol.
- Jak postupovat při reklamaci
1) Reklamované zboží pošlete na naši adresu provozovny.
Zboží zabalte do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky poslané na dobírku nepřebíráme. Ke zboží je vhodné přiložit i kopii dokladu o zakoupení zboží včetně přesného popisu závady. Označte požadovaný způsob vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz). V případě, že se jedná o větší stroj, jsme ochotni Vám nabídnout naši přepravní službu.
Adresa pro zaslání reklamace:
Trytech s.r.o.
Nádražní 795
393 01 Pelhřimov
Kontakt:
e-mail: info@trytech.cz
tel: +420 724 041 292
2) Na základě domluvy bude vyslán náš technik na Vámi předem určenou adresu. V tomto případě budete požádáni o úhradu nákladů účelně vynaložených na dopravu.
3) Na Vaši žádost Vám bude zaslán bezplatně nový náhradní díl, výměnou za poškozený, který nám nejprve pošlete na adresu provozovny a opravu provedete sami.
- Vyřízení reklamace
- Reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30 denní lhůtě ode dne uplatnění reklamace, pokud není dohodnuto jinak.
- Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení. U zboží reklamovaného na provozovně začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.
- Jak postupovat v případě poškození zboží přepravcem
- Zásilku je potřeba pečlivě zkontrolovat už při přebírání zásilky od přepravce.
- Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
- Je-li zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, je nutné o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce nebo naši společnost. Neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle +420 724 041 292.
Podrobnější informace ohledně práva z vadného plnění a záruky za jakost se můžete dočíst v našich obchodních podmínkách.